1-op-1 Bijles VO

Voortgezet onderwijs
1-op-1 Bijles VO

Misschien heeft uw kind niet per se moeite met studeren an sich, maar gaat het niet zo goed met specifieke vakken. Het kan zijn dat een vak uw kind niet goed ligt, of dat uw kind bijvoorbeeld botst met de leraar van een vak waardoor de kennisoverdracht wordt verhinderd. Stichting Meridiaan verzorgt individuele bijlessen voor leerlingen die extra les kunnen gebruiken in een bepaald vak.

Allereerst wordt er goed gekeken naar het kind en worden de belangrijkste aandachtspunten in kaart gebracht. Vervolgens wordt er een gericht, individueel plan van aanpak opgesteld. Aan de hand hiervan zal het kind samen met zijn begeleider hard aan de weg timmeren om de prestaties te verbeteren en het leerproces op pijl te brengen.

Aan de hand van de behoeften van de leerling in combinatie met uw wensen en de bevindingen van de begeleider kan men bij Stichting Meridiaan een passend begeleidingsprogramma opstellen. Bijles op maat van Stichting Meridiaan is beschikbaar voor alle middelbare schoolleerlingen uit Amersfoort en omgeving.

De kosten voor individuele bijlessen op maat bedragen € 15,- per uur.