Huiswerkbegeleiding

Voortgezet onderwijs
Huiswerkbegeleiding

Wij geven huiswerkbegeleiding op maat aan kinderen uit het voortgezet onderwijs in de regio Amersfoort. Er wordt naast inhoudelijke kennisoverdracht vooral veel aandacht besteed aan gericht en gestructureerd werken en het verbeteren van motivatie en discipline.

Deze brede aanpak maakt dat leerlingen meer zelfvertrouwen krijgen en daardoor meer grip krijgen op hun schoolwerk. Dit is vaak al het halve werk! Het vergroten van het zelfvertrouwen zorgt namelijk vaak voor meer leerplezier wat maakt dat de leerlingen vaak al vanzelf beter en makkelijker gaan presteren.

De bijlessen vinden zowel doordeweeks plaats als in de weekenden in groepjes van maximaal 5 leerlingen. En dit alles in een ongedwongen en positieve omgeving! Alle leerlingen uit Amersfoort en omgeving die wel wat algemene bijlessen kunnen gebruiken of die hulp willen met het versterken van de studievaardigheden zijn bij Stichting Meridiaan aan het juiste adres!