Doelgroep

Over Meridiaan
Doelgroep

Ieder individu die zijn of haar talenten wil ontdekken en wil ontplooien, behoort tot onze doelgroep. Het merendeel van onze doelgroep bestaat uit de volgende groepen leerlingen én uiteraard de ouders en/of verzorgers van deze leerlingen:

• Basisschoolleerlingen uit groep 3 t/m 8;
  • Leerlingen van het voortgezet onderwijs, zowel onder- als bovenbouw;
  • MBO-, HBO- en WO studenten;

Iedere leerling die wil werken aan zijn schoolprestaties kan aankloppen bij Stichting Meridiaan voor een steuntje in de rug. Maar ook leerlingen die prima presteren maar niet helemaal lekker in hun vel zitten of juist behoefte hebben aan een extra uitdaging, zijn bij ons welkom.

Onze deuren staan met name ook open voor leerlingen en ouders wiens kinderen een achterstand hebben tot de maatschappij. Dat wil zeggen, kinderen bij wie niet alles vanzelf gaat maar die naar ons inzicht met voldoende aandacht, begrip en inzet enorm veel kunnen bereiken. Stichting Meridiaan gelooft in deze kinderen  en jongeren en biedt hen de aandacht en ondersteuning die zij nodig hebben.